ibland blir det rätt, ibland blir det fel

och ibland är det lätt, ibland är det svårt. för det mesta är det svårt så klart. men vissa saker är fortfarande lätta. det är ganska lätt att sitta i sin hall och äta halloumi direkt ur stekpannan. om man orkar steka halloumi, det vill säga. men det brukar jag orka.
 
i övrigt lyssnar jag mest på arg feministisk musik och jonathan johansson, mest för att få skrika DID I STUTTER och viska solen går aldrig ner, det är sant du ska få se. önskar att samma saker kommer hända mig som har hänt honom, christiania fram och tillbaka men också att åka till mallorca och träffa någon som hänger med mig tillbaka till sverige, pekar på stockholm och säger: i like this. det är inte rom, men inget är som rom.
#1 / / Kajsa:

hallå!!! vart är din spetsbh från?? så himla fin!!

Svar: H&M troooor jag!! inte helt säker dock haha
daphnepetrén