yggdrasil till salu

Om ungefär två veckor är det dags för Ygge att lämna sin mamma och flytta till ett nytt hem!

Det är en hanne, lite okänd ras eftersom jag inte vet vem pappan är, men han blir en medelstor kanin när han är vuxen. Han kallas Yggdrasil, eller Ygge, och är väldigt nyfiken och van vid andra djur och olika situationer. Hans mamma är väldigt tam och lätt att hantera så jag tror att Ygge blir likadan om man umgås mycket med honom.

Enda kraven är att han får komma ut varje dag och att du älskar honom som om han var ditt eget barn.

Pris: 120 kr
Kontakt: 072-207 0609 eller [email protected]

Jag kan ju också avslöja att kaniner är ett fantastiskt botemedel mot sysslolöshet, ensamhet, stress och nedstämdhet. Det räcker med att jag tittar på Skräp för att det ska kännas lite bättre när jag mår dåligt, och när jag inte vet riktigt vart jag ska ta vägen så kan jag sitta med henne i min säng titta på tv-serier.

Det är sjukt hur mycket man kan älska ett djur, det är bara det jag vill säga.