ensamheten

Lyssnar på suggestiv, läskig musik och är sjukt nöjd med vår konsert ikväll. Vi är väldigt väldigt duktiga och jag har aldrig varit så glad över en spelning som jag är med den här. Förhoppningsvis kommer det lite film från det senare i veckan.
 
small steps against inertia/echo of a dead end - set fire to flames
when sorrow shoots her darts - set fire to flames
 
I övrigt ville jag nog bara säga att jag är så tacksam över att jag har så mycket bra i livet och att jag önskar att jag kunde fokusera mer på det. Det är bara så svårt ibland.
 
Det finns så mycket som är så så svårt i livet och det är så konstigt egentligen att vi inte vågar prata om det för det är det som är svårast som är viktigast. Och om vi inte kan dela det med någon så blir allt så instängt och tabu och skambelagt och då blir det ännu värre. Ensamheten är så farlig. [kärlek får man bara se när tak och väggar rasar in. etc.]