vi ska inte offra allt for a little bit of good time, bara en gång till

Förlåt att jag inte bloggat på länge. Skyller på Timothy för att han förbjöd mig att blogga när han var här, men nu är han hemma så ni kan alla andas ut för jag är once again in contact med den riktiga världen och aktiv på sociala medier.
 
Helgen bestod alltså tyvärr, till följd av Siestas inställning, inte av festivalliv, tält, fantastiska artister och äckliga toaletter, men den blev väldigt fin ändå. Vi badade, lagade mat, såg filmer av olika kaliber, skrattade, sov länge men ändå för lite, tog nattliga bilturer, lyssnade på jazz och spelade schack.
 
Och när han åkte kunde jag inte låta bli att gråta och vara tacksam för att tåget var tretton minuter försenat så att jag hann kyssa honom några extra gånger.
 
bright lights - jonathan johansson
unravel - björk