ann appreciation post

ann kommenterade att hon ville nämnas minst en gång i mina blogginlägg, för tydligen får hon för lite kärlek härifrån. så: Ann Appreciation Post!
 
5 bra egenskaper hos ann, utan inbördes ordning: 
- hon är så inspirerande. till att vara en bra människa, till att vara kreativ, till att vara ett guds barn
- hon är väldigt rolig
- hon är intelligent och smart, vilket gör att man kan ha djupgående diskussioner med henne
- hennes musiksmak är femstjärnig
- hon kan alla musikal-låtar och sjunger duetter med mig
 
5 minnen med ann:
- när vi precis hade bondat en kväll och jag ser henne på cirkusen tre dagar senare och skriker HEEEEJ PAULA
- våra asiatiska danser
- när hon och paula somnade under vårt sagan om ringen-maraton så att jag ensam fick sitta och gråta till slutet
- när hon sa "får jag klippa din lugg?" och jag sa "ja" och vi gick in på kyrk-toaletten och gjorde det direkt
- taizé, när vi gick mot the valley of silence och sjöng phantom of the opera tillsammans
 
5 saker som karakteriserar ann:
- té
- raggsockor
- fantastisk sångröst+musikalitet
- ett brutalt, underbart, högljutt gapskratt
- stickade tröjor
 
#1 / / Ann:

alltså detta ger mig alltid tårar i ögonen, varje gång jag läser och ser bilderna och tänker att hur HUR kan jag va så lyckligt lottad att få känna dig och ha dig som vän. älskar älskar ÄLSKAR dig