stormat i mig det senaste året

alla är rädda men jag är glad, över att slippa vara ensam och rädd idag.
E4, E18, väg 13 - markus krunegård
 
Jag finns på Instagram taggad som DagensDaphne. Som ni ser är det professionellt tagna bilder med djup och uppenbar skönhet. 
 
Nämen okej. Seriöst. Är aldrig seriös, men jag ska försöka.
Idag är det KU, och jag ska hålla i en andakt för konfirmanderna och jag har INGEN aning om vad jag ska säga. Stabilt helt enkelt. Men det är fredag idag och påsklov och om inte ens en vecka åker jag mot Breanäs och dessutom är det sol utomhus. Så livet är ganska bra ändå.
 
Hela estettvåan och -ettan var förresten på Backateatern i Göteborg igår kväll och det var grymt bra, inte minst på grund av bussresan. 
 
Något vi inte ska nämna är att jag satt och åt lunch med Alice och inte insåg förrän efter jättelänge att det faktiskt var hennes födelsedag. Artonårsdag dessutom, det STÖRSTA liksom. Men hon förlät mig, speciellt när jag skyllde på att jag inte har facebook nu. Folk vet bara om andras födelsedagar på grund av facebook och NI VET DET.
 
#1 / / alice:

Hahaha alltså Daphne jag älskar dig