om vi hörde hjärtat slå under asfalten

om vi hörde hjärtat slå under sjukhusen
under betongen
skulle vi lyssna då?
 
Min rumpa är vältränad nog för att jag ska kunna välta stolar med den. Eller hur. Vad händer. Tränar aldrig ens rumpan. Men jag har ju mardrömmar om att kallas Flickan-med-den-stora-rumpan, om ni minns det, så jag kanske typ går i sömnen fast TRÄNAR i sömnen. Tränar rumpan i sömnen.
 
Okeeeej ska vi prata om något annat än min rumpa kanske. Visst blev ni lite generade där? Hehehe. Krossa alla normer. Speciellt normerna om att man inte får prata om sin rumpa om man har lust med det.
 
Dagens bedrift är definitivt övningskörningen. Att jag ens klarar av att sätta mig bakom ratten och köra i nittio, det är rätt imponerande med tanke på att jag står stilla och stirrar på kläderna i flera minuter innan jag klarar av att ta på mig dem. Men det gick bra i alla fall. Bilkörningen. (Och påklädningen också antar jag, även om det tog tid. Som sagt.)