lost

Känner spontant att jag borde blogga. Känner dock lite starkare att jag inte har lust. Ska jag börja klaga över hur mycket jag inte har lust till eller ska jag snacka skit som vanligt?
 
Äeeeh vi kör på skitsnack.
 
Har börjat kolla på Lost. Hittills är mina iakttagelser att det är en jävla massa bambu men jag svär inte så ni kan sätta svordomen inom parenteser. I min värld är Lost dessutom gjord mycket senare än alla andra filmer och serier som jag har sett, så därför blir det som en uppsamling av alla kända skådisar vars storhetstid är över. De samlades på ett plan som crashade. 
 
- Merry från LOTR är Charlie. Han gick från longbottom leaves till betydligt tyngre saker och nu snortar han på flygtoaletter.
- Daenerys från Game of Thrones är Claire. Drakarna lämnade henne och hon blev gravid med sin personliga bodyguard, men sedan stack hon ifrån honom OCH hon slutade skrika hela tiden. (vet att det inte är samma skådespelare, men det är same same)
- Damon eller Christian eller vad kaden han nu heter, från Vampire Diaries, är Boone. Han förlorade sitt eviga liv och alla brudar och nu är han för alltid nummer två. Han är en nobody nu. (fast han är nog fortfarande hotbody om ni förstår LOL)
 
Sedan är det bara liknande med alla andra. Simile. Följ mönstret.