kommer aldrig härifrån

Det kan verka lite grann som att jag har slutat blogga, men det har jag inte. Jag har bara haft varken bilder eller tid, så det har liksom inte funnits så mycket utrymme för att blogga. Det finns det egentligen inte nu heller, men jag gör det ändå. 
 
Så. Vad har hänt? Hm. Emy var här i helgen och vi hade bland annat picknick, skräckfilmsparty och tillbringade nästan all vår tid ute i solen. Det var väldigt fint. Sedan har jag på något sätt fått tre kaniner också, men två av dem har flyttat vidare, så nu har jag bara kvar min Cipramil. Hon är också väldigt fin.
 
Sedan kan vi väl också prata lite om hur mycket jag snörvlar och nyser dessa dagar. Försöker följa råden om att stanna inomhus för att undvika pollen, men det går inte så himla bra när det är över tjugo grader utomhus och volleyvoll spelas nästan varje dag nu. Man måste passa på. 
Myntar härmed uttrycket: Låt inte din näsa styra.
 
Haha just det ja, igår skulle vi fota idolbilder till Konstarterna och samhället, så vi drog till musikstudion med kameror och gitarren i högsta hugg. (Värt att nämna att Pontus tweetade denna med texten "En himmelsk drog", och jag vet egentligen inte om det är positivt eller inte men det lät rätt fint.)