let the sunlight in

Klockan är bara tio men jag är redan sjukt trött. Vad hände där egentligen? - Jag skyller på att det känns som att den här dagen har hållit på i evigheter, och på att jag har gjort så mycket. Knappt suttit stilla en sekund, känns det som.
 
Eftersom jag vet att ni är JÄTTEintresserade - idag har jag:
 
- Varit på Jolinas skolasvlutning (mest för att få sjunga sommarpsalmer och känna nostalgi)
- Grävt i trädgårdslandet
- Röjt ur vår lilla lekstuga, dammsugit, städat och skurat
- Badat (tredje gången i år, woop woop!)
- Carpat diem med en kopp té och gitarrmusik
 
Well. Sådant där tar på krafterna, så nu varvar jag ner med indie-musik och försöker att bara må bra.
 
Åh. Jag tänkte gå och lägga mig. Men så plötsligt hittade jag till musik-Narnia på youtube igen (det är det som är faran med indie-musik) och då kan man bara inte slita sig förrän man lyssnat på alltihop. Tänk om man inte hittar dit igen liksom?
 
  
 
Såg någonstans i ett kommentarsfält: "You can tell how good a band is by the album cover." Och jag kan faktiskt inte annat än hålla med.
 
När jag blir musiker på riktigt så ska alla mina album ha underbara indie-omslag. Även om det är rätt igenom jazzmusik.