allt som var på riktigt

Känner att jag är sjukt aktiv här jao. Känner tyvärr också att det finns viktigare saker i livet än att blogga. Och just nu är det sjukt mycket. Wääh.
 
Dessutom var jag nära att dö när jag hörde alla berätta om Håkansigneringen. Fatta att Emy fick ta honom i hand. Det är det sjukaste. Det friskaste. Hittar inte ens ord.
 
 
Det blev en väldigt kort skoldag idag, för jag mådde inte riktigt bra så jag gick hem vid lunch ungefär. Och sedan sov jag en massa. Och sedan hade jag flöjtkonsert, och sedan har jag gjort läxor. I morgon ska jag upp typ klockan sex och powerwalka (och jag hoppas att det regnar, för det är svårslaget att powerwalka i regn med Passengers Keep on Walking i öronen) och sedan taggar vi nationellt prov. Eller, taggar är väl fel ord. Men ah.
 
Nu är jag grymt trött, så jag ska gå och lägga mig. Ha det bra folket!