I'm on my way now

Wihoo, påväg till underbara Skånet igen :D sitter just nu på tåget och är otroligt asocial med Ann och Paulis. Men de är dina människor, det är de faktiskt.

Maria blev lite ledsen för att hon inte följde med, men om vi ska kolla på den positiva sidan så slipper hon komma hem dagen före skolstarten och vara jättetrött. Så hon har egentligen ingen anledning att klaga ;)

Vi är alltså på väg till Strandhem igen, där jag var för bara några dagar sedan. Nu är det ju dock ett annat gäng (till viss del...) så det känns faktiskt inte onödigt.


Det enda molnet på min himmel just nu är att min tå, den som hade ett sår som alla tyckte var äckligt ni vet, stukades eller något under fotbollen igår. Så nu är den svullen och gör rätt så ont, och det kommer inverka på mina prestationer på volleybollplanen... Om ni förstår vad jag menar.

Äsch, det blir säkert bra ändå. TAGGA!
Publicerat i På resa