Dagens bästa

Ja, så värst bra uppdatering har det ju inte blivit trots att det är fredag. Men som vanligt är det inte mitt fel när man måste dela EN ENDA internetuppkoppling med tre-fyra andra personer...

Dagen bästa var definitivt när jag skulle gå ut från badhuset och upptäckte att min nyckel var borta. Fråga inte hur jag visste, men jag misstänkte starkt att Natasha hade tagit min nyckel också.

Som tur var släppte Stina ut mig (på vårt badhus går man in och ut via en sorts nyckel med sensor i) så det gjorde inget. Men vem ringer fem minuter senare och talar om att hon råkade ta min nyckel? ...Natasha såklart.

Jag är clairvoyant - jag är synsk, hurra!

 

Nu är det KU om typ en kvart, jag har alltså femton minuter på mig att skriva typ tre inlägg. (Notera att jag använde 'typ' två gånger i samma mening..) Om jag skriver ett inlägg på tre minuter hinner jag med fem stycken. Skiiillz ;)

 

Kram,