It's time to be a big girl now...

Funny facts:

  • Fyra gånger har folk ramlat av Joy, på mindre än två veckor
  • En gång har en person ramlat av Monitor på lika lång tid
  • Emy ska rida Joy
  • Hon kommer ramla av.
HAHAHA!



Fattar ni att till och med jag ramlade av? Jag har annars ramlat av ungefär tre gånger, på dessa fem-sex åren... Men det var såhär: Vi skulle galoppera och så hade Jolina Monitor. Han galopperade förbi mig och Jolina fick inte stopp på honom så till slut ramlade hon av och hamnade framför Joy, som tvärstannade. Och jag ramlade av!

Och vet ni? När vi ändå är igång med att lägga ut bilder (HURRA, DET FUNKAR!!!) så...

'



Jag passar alltså på och slänger in lite bilder från min konfirmation! För jag har hjärnsläpp och kan inte skriva något vettigt alls.

Ha det bra!
#1 / / Julia :):

HAHAHAH!! Emy kommer döööö :) HAHAHA :)) nej, men lycka till Emy! ;) <3 kommer på din begravning och AVBRYT(er) allt xd



Saknar er tjejer :) <33

#2 / / Dafie:

Haha Julia :D



Jag hoppas också lite i smyg att Emy kommer ramla av... Vi kan komma dit och vråla MEN BACKA RÅÅÅÅÅÅ!!!!



Saknar dig meed Julia :(