Sämst uppdatering

Förlåt för den värdelösa uppdateringen, men allt jag hann med när jag kom hem var att slänga in inlägget om fruset gräs, för att sedan åka iväg med mamma.

 

Jag blev lite besviken på Granngårdens utbud av ridbyxor; det fanns tre sorter (varav en sort där det bara fanns ett par kvar, slängt på ett bord), alla oskodda och de flesta i barnstorlekar. Det fanns bara vita ridbyxor som skulle passa mig, och det var inte direkt vad jag var ute efter.

 

I alla fall så ska jag in till Borås imorgon och jag hoppas att jag kan kika in på My One och Hööks (båda finns väl där?). Jag ska göra mitt bästa för att tjata till mig ett par sådana här:

Helskodda ridbyxor Champion Crw, 649 :-

 

Jag vet inte om jag ska ha blå eller svarta (de på bilden är svarta), jag får se hur de ser ut i verkligheten. Dessutom är det 15% rabatt på alla ridbyxor på Hööks just nu, man får ju passa på...

 

Usch, jag hoppas att vi kommer på någon lösning till onsdagen. Jag har lovat att vara med på en konsert med ensemblen, där jag ska vara senast sju (helst sex... Men det går nog inte). Ridningen slutar kvart i sju (det tar tio minuter hem) och det är en väldigt viktig lektion för mig, då vi ska filmas inför teorin. Om jag missar det har jag ju inget att göra på teorin... Vad jag hoppas på är att jag antingen kan rida i gruppen före mig, eller att jag får sluta innan vi skrittat av hästarna (någon kan ju ta den som handhäst och sadla av efteråt). Min flöjtlärare har också meddelat att hon inte lägger ensemblen först ifall att jag kommer sent. Jag kan ju inte åka till en konsert i ridkläder...

 

Nej, vi får hoppas att allt löser sig! Kram,