Danini Panini.

Daniella
(Det där hjärtat ville inte vara med, sorry)



Hade nästan glömt hur grymma vi är. Tack för dig, tack så väldigt mycket.

Igår var det ensemble som känt - stötte på Philip på vägen dit och hem. Han är kanske också stalker i hemlighet. Men hur som helst var det kul och vi ska förmodligen ha det en timma i år och då kan jag gå direkt därifrån till cirkusen. Annars hade jag varit tvungen att vänta i minst en halvtimma och det är inte lika kul.

Nästa vecka börjar ridningen och har vi tur kan Daniella sova över hos mig tisdag-onsdag eller onsdag-torsdag. Vi var och kollade på hus igår kväll. Nej, vi ska inte flytta ihop. Jag hängde bara på. Anyways, hoppas de flyttar hit till Skene, då ska jag nog flytta in ;)

Nu hör jag att någon annan brottas med dammsugaren. Om det är mamma ska jag rädda henne, om det är Elias ska jag se mycket nöjd och överlägsen ut. Om det är Jolina ska jag säga åt henne att jobba hårdare. Omg, jag är så sjukt trevlig.

Ha det gott,