Bilder! (Fast inte alla. Det finns mååånga fler)

Yes, nu så! En del av bilderna från vår resa kommer här. Jag orkar inte ta med alla, det finns en del kvar och så en massa i mitt huvud som inte går att få med ^^. I alla fall: Mitt Mästerverk!

På innergården av världens näst största synagoga (läs mer om den i inlägget "House of Terror") fanns detta silverträd. Det var rest till minne av de människor som hade hjälp till att bygga upp synagogan igen efter kriget och namnen på dessa var skrivna på silverplattor, som utgjorde löven. 


Hahahahaha detta är typ bästa bilden ever! Dert är pappa och Elias i kalotter (man var tvungen att ha det inne i synagogan)


Detta är Anonymous, en staty i Budapest. RIktigt snygg måste jag säga.


Céline från Reunion i Tjeckien. Förklarar vad detta är en annan dag.


Delphine och Martin.


Hmm... Detta är jag.


Gunnar och Céline.


Johanna.

Okej jag måste sluta nu men till imorgon eller fredag eller något har jag många fler.

Adieu, Dafie
Publicerat i På resa