Gamla bilder :)

Sorry att det var så länge sedan jag bloggade, men jag hade inget roligt att lägga upp ändå och vem vill läsa texten jag skriver? Tur att EM är tvungen att göra det!

Hittade en massa bilder från vår PRAO på Anki's hund i femman. Däribland en massa inte så smickrande bilder på mig och EM. Får jag ladda upp dem tro? De är ju helt underbara ^^.

Här är i alla fall några andra bilder:





Det är hundarna som älskar MIG, inte tvärtom.... ^^

Men jag ska fråga om jag får lägga upp bilderna på EM - hon ser helt mobbad ut! Min goe gamle vän! Magnus sa idag att det var tråkigt att du slutade. Kan bara hålla med. 

Okej, nu ska jag nog spela något. Är jag nörd eller? Fattar ni vilka spel jag sitter med?! Penny Penguin Diner Dash, Uphill Rush och Bloons Tower Defence... För att inte nämna Orisinal-spelen (gulliga igelkottar och kaniner och sådant) och Animal Shelter. Nörd? Ehh, jaa---


Kram och adieu i alla fall!

/Dafie

Publicerat i Allmänt
#1 / / EM:

mjo visst , det beror på vilka det är. haha :p

jaså han sa det? jo jo, säg att det var tråkigt & att jag saknar hans knas xd

#2 / / Snacken:

Hahaha världens bästa bilder!!! Men jag ska inte ta den allra värsta... tror jag.