hannas hängselbyxor

jaa hörni. det har väl hänt en del sedan jag skrev någonting senast. jag har inte riktigt tid eller ork. dessutom gick min älskade dator sönder och jag har hittills inte lyckats laga den, så jag har inte mina bilder och sådant. men nu är jag här.
 
sedan sist har jag bland annat fått min bild ritad av en kille som heter josef och är fantastisk, jag har gått på hannas bands event med livemusik och burit hennes hängselbyxor med elegans, jag har införskaffat en ny termosmugg och dessutom varit på silvana imam, insläppt i sista sekund med en biljett som jag inte borde ha fått tag i. det var en spännande historia. ännu mer spännande var kanske att det under den kvällen kom fram en tjej till mig och frågade om det inte var jag som hade den där bloggen, dafie någonting. och jag sa ja, det är jag och hon sa att hon följt den? vilket är helt sjukt. jag kände mig som kenza.
 
ikväll njuter jag av att jag är ledig på måndagar och funderar på att klättra upp på mitt tak. jag är också väldigt kär i joel kinnaman, endast på grund av serien the killing, och jag spelar alldeles för mycket sims.
#1 / / Lili:

Vilken fin hängseldress! Tycker definitivt du ska klättra upp på ditt tak, det låter oerhört mysigt.

Svar: Taack! Det har blivit en del takklättning kan jag avslöja haha.
daphnepetrén

#2 / / Sarah:

Ohh haha det var jag som kom fram till dig på Pustervik!

Svar: Åhhh vad kul!! Kollade in på din blogg också, så fin!
daphnepetrén