men vi säger aldrig något

Hejhopp, jag äger på att blogga, jag vet. Meeen pallar inte bry mig så mycket längre. Be aldrig om ursäkt, som man får lära sig i Centralskolan. Eller vänta, var inte sensmoralen att man SKULLE be om ursäkt..? Åh. Så förvirrad.
 
Berättade jag förresten att jag badade i havet i lördags? Och berättade jag att det var kallt? Well, om jag inte gjorde det tidigare så berättar jag det nu. Det var sjukt, galet, otroligt, extremt, WÄÄÄÄÄÄH-kallt. Jag skrek. Mycket. Tänk er havet, det är ju kallt i vanliga fall - tänk er hur kallt det då är i april. Och tänk er hur kallt det är klockan åtta på kvällen, när man inte ens är varm från början.
 
Snor en bild från Rasmus, såri mannen! Här står vi i alla fall på bryggan. Det var så galet kallt!!!! Efteråt satt jag i bastun i typ tjugo minuter.  
 
Men nu kan jag i alla fall skryta om att jag har badat i havet i april. För sådant tycker jag är coolt. 
 
Ha det bra folket!