Världens bästa låttitel

 

Jag har upptäckt att jag skriver alldeles för långa inlägg. Det måste vara jobbigt att läsa. Så jag tänkte försöka skriva ett kort nu, men vi får se hur det blir.

 

OMG, vet ni vad? Jag har just upptäckt den absolut bästa låttiteln i hela världen. Här kommer den: I Don't Think About You Anymore But, I Don't Think About You Anyless. Fattar ni? Den är GENIAL! Bara komplett genial! Låten var instrumental, och jag har så svårt att koncentrera mig på dem, så den var inte den bästa låten jag hört. Men den var BRA. Och låttiteln var så bra att låten är sjukt awesome.

 

 

Nu sitter jag och Ann och älskar sönder Severus Snape. Gosh, mitt favoritkapitel i hela serien är seriöst det kapitlet.

 

Men detta skulle bli ett kort inlägg, så jag slutar här.

 

Åh, jag lyckades avsluta inlägget med att det skulle bli kort istället för att ärligt säga att jag inte har någonting att skriva - MOHAHAHAHA! The world will NEVER know!