Du säger att du är stark, att du varit igenom det här förut

Egentligen så borde jag sitta och göra läxorna. Till exempel en hemkunskapsuppgift som skulle varit inlämnad idag. Hehe.

 

Tänk om min lärare läser det här? Inte så "hehe".

 

Jag sökte på Håkan Hellström men råkade få upp "Håkan Hemlin", vem nu det är, och råkade klicka på en bild. Så istället för Håkanbråkans fina ansikte väntar det här mig:

Hm. Jag föredrar Håkanbråkan, tack så mycket.

 

Kärlek på honom.

 

Idag har vi diskuterat aborter och våldtäkter i skolan. Franskalektionen ägnades mest åt stickning för min del, men jag sjöng faktiskt Frankrikes nationalsång tre gånger (för jag kan bara en liten bit av den) så det räknas. Dessutom körde klassen lite stand up-komik på engelskan, haha. Jag ska inte påstå att jag var rolig, men jag använde några ganska avancerade ord och jo, de skrattade lite.

 

Jag tänker anse mitt framträdande som lyckat.

 

Nu har jag ingenting att skriva. Mina tankar är här uppe *pekar mot taket* och alldeles för transparenta för att fastna i ord. Men det är lugnt. Jag är okej nu.