Planer!

Ojoj, jag har högtflygande planer för de närmaste dagarna. För det första måste jag kontrollpacka för England - eftersom det finns en viktgräns som man INTE bör överskrida så måste jag kolla om jag kan få med mig allt jag vill. Problemet är att Daniella har en del av de kläder som jag ska ha med mig dit... Och det skulle vara bra att ha dem.

 

Sedan har jag tänkt att köpa någonting till avslutningen också, vet inte exakt vad det blir för jag har som sagt inte råd att köpa den där klänningen som jag vill ha... Jag ska ha med mig nästan allt till England så :/ När vi ska hinna det är en gåta.

 

Efter skolavslutningen ska vi direkt ner till Halmstad och vara med på studentfester, förmodligen tar vi caben också, rätt nice va? Men det betyder rätt mycket stress...

 

Och slutligen måste jag i helgen slå gräs och börja stängsla. När jag kommer hem igen vill jag ta hem Joy och Monitoren så fort det bara går :D

 

Och sedan, den 18... om bara elva dagar... så drar jag till ENGLAND!! Jag kan fortfarande knappt fatta det. Tre veckor på ett läger där jag egentligen bara känner en person. I en främmande familj, sååå långt hemifrån... Men jag håller på att längta sönder. Det ska bli underbart!


Denna sommaren kommer bli så grym ♥

 

 

L Ä N G T A R ! !

 

Kramar,

Publicerat i På G