We're back in the club

Haha, fick nyss reda på att några konfirmationskompisar kollat på min blogg :$ Och mina gamla inlägg från 2008 som är så bra och normala. Det var ju liksom ganska länge sedan...

Men aja, det är väl sådant man får stå ut med om man har en blogg.

Sedan har jag egentligen inte alls tid att blogga nu för jag måste ut och rida innan det blir för sent. Men jag tänkte slänga in ett jättesnabbt inlägg ändå.

Det händer ju inte så jättemycket här ute, förutom att kattungarna är ganska vilda och har gett upphov till interna skämt som "Den vandrande korgen" och liknande. Och, in case you're interested, vi har gjort klart hagen och släppt hästarna där.

Men för att det här inte ska bli ett helt värdelöst inlägg tänkte jag att ni kunde få någon liten bild!



Och jo, jag har planerat att skriva lite mer en annan dag. När jag har tid, som sagt.

Ha det gött :)