FÖRSTA ADVENT!

Okej, jag vet att första advent var igår, men det går väl lika bra att lägga upp detta nu. 

Denna första bild är min adventsljusstake som står i mitt fönster. En hemgjord stake som jag gjorde i Kyrkans Barntimma för ungefär tusen år sedan. Ljusen stöptes i förrgår i Lerbäcken :) .




Adventsstjärnan i övre hallen.



Stjärnan i matsalen. Detta är den finaste.



Och så ängeln i mitt rum, jättefin. Elias har också en på sitt rum och Jolina, men jag pallade inte ta kort på dem. Som ni märker har vi stjärnor i nästan varje fönster... Men ljus är ju ett måste vid jul!


Kram allihop och tack för idag. 




/Dafie        



P.S. Jag tar kanske en helt datorfri vecka snart... Så då kommer ni inte att höra av mig här alls. Men vi får se. D.S.

Publicerat i På G
#1 / / EM:

vad hände idag & varför ska du göra det för ?

#2 / / Dafie:

Alltså, jag menar bara typ tack i allmänhet. För att du läser bloggen typ.

Och det gör jag för att jag tycker det är jobbigt att sitta vid datorn och känner att jag behöver lite ledigt från den för att kunna göra andra saker, typ rita och sådant. xD Fast det förstår nog inte du?



Kramkram