Here I am

Vi hade ju "gymnastik" idag, och det var VÄRSTA varmt ute! Jag höll på att dö. Kan man drunkna i sitt eget svett? För i sådana fall är det ju farligt att hålla på med idrott när det är så varmt som det var idag - typ 27 grader (celsius) och då överdriver jag inte det minsta.

Efteråt väntade jag med Embeskvi på stationen innan hennes tåg kom och jag cyklade hem. Det var liksom bara in i duschen och ner med termostaten. Den stod på 38, jag sänkte den till 30... Det är faktiskt ganska kallt! Sedan var jag fortfarande supervarm och grävde fram ett par shorts ur garderoben. Ett par NYA faktiskt! Om det är varmt imorgon kanske jag har dem.

Sedan blev det mycket kyligare, jag var inomhus och satt helt still och läste KP som kom idag (EM var det du som var med på Prat?). Så jag drog på mig mjukisbyxor - Gud välsigne mjukisbyxor - ochen tröja och nu sitter jag här.

Jag ska inte sitta här länge till. Alldeles strax ska jag spela "Olympens härskare - Zeus", ett spel då amn bygger städer i det antika Grekland. Just nu har jag grundat Athen! Jag måste passa på när Jolina inte har datorn - hon är försvunnen. Eller rättare sagt har hon troligtvis gått till en kompis, hennes cykel är hemma och hon är inloggad på datorn. Hon kanske är hos Emelie - eller hur EM? X)

Jag kände bara att jag var tvungen att skriva något. Och ursäkta för det krassa innehållet i inlägget. Mitt intellektuella inlägg är inte klart än. Men var beredda - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Hej då tryffeltå, Dafie
Publicerat i Allmänt
#1 / / EM:

Nej jag skev inte in till prat. -Btw, vilken inlägg syftar du på? Lite nyfiken ^^



Vad menar du med det där "eller hur EM"? Ska jag tolka det som att du är korkad eller elak?

Haha, kram på dig. (<-- jag känner mig snäll idag.)

EMBESKVI

#2 / / Snacken:

Jag syftar på insändaren med underskriften "emytjejen". Fast det trodde jag egentligen inte - det lät inte alls som du. Jag har faktiskt kommit med en gång i KP - har du det? Jag skrev om att vi älskade Harry Potter-böckerna och duellerade i korridoren! Och med "eller hur EM" menar jag affären som du haft med Emelie... och nej, jag menar inte kärleksaffären.



Kram själv

Dafie

#3 / / EM:

Haha menar du när i lekte Harry Potter och gjorde trollstavar? Det ägde.

Vad rolig du är?

Bitch.

hahaha :D<3

#4 / / Den Smarte:

Ja, det är det jag menar. Jag är superrolig.



Ohh jag måste snart fixa mig lite för imorgon. Jag ska sova med smink såklart ^^. Måste kolla vad jag ska ha till KJOLEN!