Gurgelahamnupp (=Veckans Listor)

Ja, tjena mors igen häääär är jag! Hur som helst, veckans listor kommer här:
Coolinglåten för veckan:
JASON MRAZ  - I'M YOURS
Mobblåten för veckan:
ALLA BRITNEY SPEARS LÅTAR
Motivering: Jason MRaz har väl bara bra låtar, men det som gör att den här äger mest är för att den är så lätt, underbar och COOOOOL! Och inga nakna tjejer heller! Bara coola hippies! MOAHAHAHA! Och Britney Spears? TVÄRTOM! Inga hippies, massa nakna tjejer, vad handlar låterna om??? Man fattar ju inte! Och hon "förför" ju fula killar hela tiden!!!! GRAAAAW makes me crazy! Och en sak till, varför, om jag får fråga, byter hon utseende hela tiden? Frisyr, glasögon, smink, kläder, till och med håfärg byter varje scen!!!! Hur ska man kunna känna igen henne?

Veckans BU:
BRITNEY SPEARS!!!!
Veckans BRA:
HIPPPIES!
Motivering: Britney Spears är världens sämsta föredöme! Hon förstärker alla fördomar om att tjejer skulle vara sminkade idioter som bara finns för killar! Och om folk har henne som idol - då blir det ju bara fler sminkade idioter! Vad ska det då bli av oss "bra" flickor? Vart ska pluggisarna ta vägen? Och det leder mig in på nästa sak; varför Hippies äger. Jo, det kan jag tala om för dig. FÖR ATT DE STÅR UPP OCH ÄR SIG SJÄLVA! Hippies är coooooola! Visst, deras barn kanske inte får en så bra barndom, med "naturlig" uppfostring, men de äger i alla fall miss Spears WAY TO GO!
Och eftersom jag inte la ut någon COOLINGLÅT förra veckan kommer den nu:
Simple Plan: Grow up
DEN ÄR BARA SÅÅÅÅ OSS!
EmBeskvi har en jättebra version av den, så hon får SKICKA DEN PÅ KOMMENTARER!! Nåväl, jag antar att jag borde skriva lite om skoldagen....

Rasten blev misslyckad. Jag tänker inte gå in på det. INTE sa jag! TJATA INTE!! Det är ändå bara Victory's som läser och ni vet redan. Låt mis säga att... NENENENENENEJ! TÄNKER INTE! Hoppas provet i Svenskan blev bra...
/Den Cooolaste
För Alltid
JA!
Publicerat i Allmänt
#1 / / emBeskvi:

Okej då som du vill Bajs bajs. här är den coola låten http://www.youtube.com/watch?v=WbS4v8eker4

(grow up, simple plan). Såg du björnis igår?? =)<3