gatorna är tomma men vi kan hålla i varann

Vet att jag skriver väldigt ojämnt just nu men det är väldigt mycket och ibland behöver jag skrika och ibland behöver jag vara alldeles tyst och det är nog inte helt lätt att vara med mig då. 
 
Timothy var sjuk i helgen så han låg mest och febersvettades i min säng samtidigt som jag oroligt försökte tvinga honom att dricka vatten och sa att det skulle vara okej om han spydde på mig (det gjorde han aldrig). Vi hann i alla fall vara med på ett valborgsfirande hos Karl och det var väldigt mysigt att sitta där vid brasan och äta pastasallad för att jag hatar att grilla, och sedan dricka té i köket och skrika alldeles för högt och vara alldeles för uppspelt. Vi hann också med cyperpunk, toner och pannkakor och egentligen är väl det allt som behövs.
 
innan vi faller - jonathan johansson
verkligen - kent