köper allt som inte kan köpas för pengar för pengar

Ja jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag har varit på Emmaboda och stått i ett rökmoln i två dygn och känt den omisskänliga lukten av hasch på varenda spelning. Trots dessa påträngningar från knarkets obehagliga värld så fick jag uppleva riktigt bra spelningar.
 
Yung Gud. Det var inte Yung Lean men det var faktiskt väldigt bra, stundvis.
Ott. Elektronisk reggae och mina ögon rullade i sina hålor för att hela spelningen var som LSD.
Shpongle. Vet inte riktigt vad jag ska säga ens men LSD-känslan fanns kvar och det var riktigt riktigt bra.
Vengaboyz: varför var Alcazar på Emmaboda
Maskinen. Eehhhh jag föll på knä för Frej Larsson och när Dim Out kom ut på scenen skrek jag rakt ut och gjorde alla döva.
Silvana. Kärlek och åter kärlek! Hennes ord i kombination med extremt mycket hybris som blir så uppfriskande när det kommer från en ung syrisk-svensk tjej och inte från en medelålders vit man.
Panda da Panda. Har nog aldrig sett någon dansa som han och han har nog aldrig sett någon dansa som jag heller.
Stenström: varför missade jag honom när jag älskar honom alldeles för mycket? Hörde Elvis och Einstein och jag på avstånd och blev lite tårögd.
 
knark, live från spotify stockholm - silvana imam
upp - maskinen
nothing is something worth doing - shpongle