hon är tyst och bara andas

Mina senaste droger består främst av Ida Redig och Gossip Girl, men idag har jag faktiskt tillbringat hela kvällen med att sjunga Apologize, ni vet den där it's too late to apologize, it's too laaaaate? Och häromdagen kom jag på vilken Kent-låt jag har tänkt på jättelänge för att den har den fantastiska raden en haltande, klumpig für elise. hon dansar runt som för att visa att hon hör och sedan avslutas det med jag älskar allt hon gör och det kanske inte låter så fantastiskt men någonting i mig rör på sig när jag hör det så jag älskar det.
 
Sedan började vi också dagen med mysfrukost, jag Hanna Ebba Oscar Annie Matilda och Annie, den sjuka människan, hade gjort pannkakor till oss allihop. Vem gör ens det, jag är i chock, hur kan någon vara så bra?
 
ovanför mitt huvud - hanna järver
se mig - ida redig
vintervila - kent