det är okej om du glömmer allt

Jag vet att jag är dålig på att blogga nu, men jag är dålig på det mesta i allmänhet, förutom när det gäller känslor. På sistone har jag blivit väldigt bra på att känna saker, som saknad längtan ångest. Men också glädje, faktiskt, och kärlek, och det känns fint. 
 
Kommer missa en Bob Hund-konsert och möjligheten att repa med dem och träffa dem, och det suger. Å andra sidan finns det inget jag ser fram emot mer än fredag lördag söndag måndag, så det är helt okej ändå.
 
Känner mig fett kryptisk och oklar nu. Men jag är lite kryptisk och oklar. En kod, fast lite rörigare, bestående av binära tal och avläsbar om man vet nycklarna till koden. Kan både manipulera och manipuleras. Formas om, brytas ned, delas upp, huggas av. Existerar och ändå inte, på ett abstrakt plan och ett konkret plan men inte riktigt på något av planen och ändå på båda samtidigt.
 
För att inte nämna flummig och oförståelig fast samtidigt rakt på sak och alldeles tydlig.
 
read your book - soley
det är ok om du glömmer mig - hurula