jag kunde andas igen

Ibland får jag för mig att jag ska radera alla mina blogginlägg, för jag tycker inte om dem. Hälften av allt förstår jag bara själv. Det mesta är bara en subjektiv bild av verkligheten och mycket av det är säkert inte ens sant. Eller. Allting är väl relativt i den här relativa världen. Så jag antar att det är upp till varje person att avgöra vad som är sant och vad som inte är sant.
 
Eh. Gillar att jag börjar mitt inlägg med sådana rätt avancerade tankar. Det sätter lite press på mig känner jag nu. Hur ska jag toppa det här? Måste jag börja citera Swedenborg nu?
 
En sista grej. Får typ prestationsångest när folk säger "Ha det bra!" TÄNK OM JAG RÅKAR HA DET DÅLIGT DÅ vad ska jag göra då? "Jaha nej jag råkade ljuga för dig förra gången vi sågs, har haft det jättedåligt FÖRLÅT"