lillördag

Det är onsdag. Det innebär lillördag. Jag njuter av dagen genom att äta varm macka till frukost. Om jag hade varit en sims-gubbe hade min sekundära ambition varit Varma mackor.
 
Nu måste jag dock gå och lägga mig. Om jag kan bli klar med mina läxor. Och det kan jag nog. Jag är nästan taggad på att ge mig själv sovmorgon i morgon, men vi vet ju alla att det inte kommer att hända, så varför ens spekulera i det?
 
Dessutom är jag supertaggad på att göra en till videoblogg. Tror jag har en bra idé till det.
 
Ikväll lyssnar jag på Bombay Bicycle Club och MONO. 
 
Dagens citat: Jag kom på en grek. 
Hanna Helperin, you make my days. Förutom när Pontus makes my days, när jag gravediggar hans WOW-statusar från 2011.
#1 / / Pontus Lindberg:

Det är enbart ondskefullt.

#2 / / daphne:

Det var också fruktansvärt roligt.

#3 / / Hanna:

Åhh jag såg detta nu. Bästa du!!! (Du skriver så fint för övrigt.)