varmchoklad. bob hansson. konsert.

Hejhopp. Nu måste jag blogga superfort. På typ fem minuter. Så det kommer förmodligen vara fullt med stavfel och konstiga meningar. Och allmän meningslöshet. Jag är rätt bra på meningslöshet.
 
Idag har jag i alla fall haft konsert och gjort bra ifrån mig (?!?!?), haft matte, kört bil, sett Bob Hansson och druckit varmchoklad. En helt okej dag. Speciellt Bob Hansson. Han är verkligen så extremt, sjukt, galet bra. Älskar honom! Älskar hur han skriver också. Han är revolutionerande för skrivandet. Han är vad impressionisterna var på 1800-talet. 
 
Men som sagt. Konserten. Det gick faktiskt riktigt bra för mig, och jag är så fövånad över det för jag har som ni kanske vet varit hemma rätt mycket det senaste och inte varit på topp i allmänhet, för att inte tala om hur lite jag har övat musik. Men alla texter satt där de skulle. Leendet också. Och tonerna, för det mesta.
 
Så när ni trodde jag skulle se ut såhär... 
 
Så gjorde jag inte det!!!!
 
Tagga Horred nu hej då puss och kram etc.