skitlång lista

1. Hur gammal är du? ♪ Dancing queen, only seventeen 
 
2. Hur gammal känner du dig? Sitter fast någonstans mellan gogos och klätterställningar. 
 
3. Vad har du gjort idag? Ingenting av det jag borde.
 
4. Vilken film såg du senast? Napoleon Dynamite. Så himla sjukt galet underbar och så konstig att jag blir lyckligt förvirrad av den.
 
 
5. Vem ringde du senast? Sommarjobb. VUXENVARNING!!!!!!
 
6. Är du besatt av någonting? Tv-serier, fötter, mitt hår, té och bra siffror.
 
7. Är du rädd för blod? Nope. Tycker det är rätt mysigt.
 
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Mitt rum, vid skrivbordet. Allting är en konstig blandning mellan 10-åring och 18-åring. Massa Kent-skivor på byrån.
 
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1990-talet? Eh.
 
10. Googlade du för att få reda på svaret på förra frågan? Nej, är för trött för google </3
 
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Känns som en fråga som bara modebloggare kan svara på och fashionista är INTE det första människor tänker om mig :-) :-) :-)
 
12. När vaknade du idag? Tjugo i nio och trodde att jag hade försovit mig. På ett lov.
 
13. Vilken är din favorithögtid? Påsk eller jul tror jag. Påsk p g a JESUS!!!!! men jul är så fina traditioner och allt är så mysigt. Ernst Kirschteiger älskar jul. (och jag älskar Ernst Kirschteiger)
 
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? På en gata i Eastbourne i lätt regn. Med Kent i öronen, såklart.
 
15. Nämn en plats i världen som du skulle vilja återvända till? Pariiiiiis för att göra bort mig med min franska.
 
16. Hur skulle vilja tillbringa din pension? Lycklig.
 
17. Vad lyssnar du på just nu? Ställer man den frågan till mig så är det cirka 90% chans att det är Kent och eeeh aaa
 
 
18. Har du någon gång brutit ett ben? Nein. (shit är så himla internationell) Däremot stukat allt som går att stuka. Och häftat mig själv i fingarna, fyra eller fem gånger.
 
19. Vilken fem saker vill du inte vara utan i din kyl/skafferi? Kakao, senap, morötter repeat
 
20. Vem är din favoritkändis? Joakim Berg. Hahaha frågan är så onödig finns det något annat svar
 
21. Vad är du på för humör just nu? Panik-stress-trött
 
22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa och Nordamerika.
 
23. Snarkar du? Har delat så många lägerrum att någon borde ha sagt till mig om så är fallet. Alltså tror jag inte att jag gör det.
 
24. Vilka yrken har du provat på? Räknas twitter som ett yrke?
 
25. Hur går du helst klädd? Men hallå det beror ju på vad det är för situation och tillfälle etc. Men mjukisbyxor är en stor kärlek här i livet. Barfota och fluff-hår är annars också favoriter.
 
 
26. Vilket stjärntecken är du född i? Lejonet. *morrar hotfullt*
 
27. Vilket är ditt favoritgodis? CHOKLAD I ALLA FORMER men helst mörk och bitter. Älskar också Mynthon men det existerar inte längre?!?!?
 
28. Vad sa du senast? "Hahaha ja det borde du hinna!" ...
 
29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? *är. Svenska.
 
30. Vad har du på dig just nu? En klädsam oros-rynka i pannan
 
31. Vilken är din favoritaffär? SCI-FI-SHOPPEN även om jag alltid missat att gå dit. Den känns väldigt nice i alla fall.
 
32. Vad har du för storlek på dina kläder? Vad är kärlek vad är livet vilka är vi vart är vi påväg
 
33. Vad har du i dina fickor? Brukar använda min mun som förvaringsficka för matrester :):):)
 
34. Vad köpte du senast? Vill svara "dinosaurie-tatueringarna på mitt skrivbord" men förmodligen något mycket tråkigare.
 
36. Hur många gånger har du flyttat? Aldrig.
 
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Gillar bäst så tidiga morgnar att det egentligen är natt. Så både och antar jag.
 
38. Senaste filmen du såg på bio? Minns inte ens, är det patetiskt på något sätt? Känner mig lite patetisk.
 
39. Har du blivit sydd någon gång? Jaaaaa i munnen, inte att rekommendera om ni funderar på att pröva på det.
 
40. Har du någon gång badat naken utomhus? Ja. Det är inte de finaste minnena jag har så jag försöker att inte tänka på dem.
 
 
41. Vad åt du till frukost? Miljontals nybakade scones.
 
42 Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Var typ sju år, antagligen lekte jag häst och hade fula kläder. (inget som har förändrats med andra ord)
 
43. Har du någon gång åkt fast för fortkörning? Nej. Dock körde jag på en bil bakifrån häromdagen när jag övningskörde genom en rondell och fick sedan motorstopp mitt i. Mitt råd till dig är att inte göra samma sak.
 
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Grät lite för att mina föräldrar var för trötta för att övningsköra med mig och till slut sa pappa att vi kunde ta en liten tur. Förmodligen mest för att få mig att hålla käft men jag blir fortfarande lite tårögd när jag tänker på det.
 
45. Var lägger du telefonen när du sover? På golvet så långt bort från min säng som laddningssladden räcker. Avstängd. Eller ljudlös i alla fall.
 
46. Vad var det sista du åt? Naan-bröd med vitlökssmör NÅGON SOM VILL HÅNGLA? infoga överdrivet många :D-smileys här
 
47. Vilken tid är väckarklockan ställd på? För det mesta mellan sex eller halv sju.
 
48. Är du blyg? Njäääeee man kan väl alltid prata om vädret i värsta fall
 
49. Har du någon tatuering? Nej. Gillar inte tatueringar förutom på Wentworth Miller <3333
 
50. Har du varit med om någon bilolycka? Förutom nämnda påkörning så har det nog mest varit nära döden-upplevelser i form av nästan-avkörningar. Till följd av att vissa människor i min närhet gillar att köra 110 på kurviga 70-vägar.
 
51. När flög du senast? MINNS INTE ENS!!! Kanske till Budapest förra året? Minnet börjar bli dåligt på äldre dagar.
 
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Säger både kex och chex och tycker att båda är lika rätt...
 
53. Har du några husdjur? En katt och en hund. Och en död kaktus om den räknas?
 
54. Vilken är den roligaste träningsformen? Vad heter det där när man kolla på Lost och äter choklad?
 
55. Vill du gifta dig? Om du vill älskling <3
 
56. Var växte dina föräldrar upp? Pappa växte upp i Vadstena, Stockholm och Spanien, mamma hade värsta Astrid Lindgren-barndomen på landet.
 
57. Har du någon gång ringt polisen? Ett ungdomsgäng av britter som vi snackade med på min konfaläsning i England rökte gräs och snodde en tjejs iPhone, slog därefter till en av oss. Alla panikade för mycket för att kunna prata engelska så jag fick ta över och ringa polisen.
 
58. Vilka är dina största svagheter? Är ganska svag i ryggen jämfört med mina giga-biceps.
 
59. Har du eller har du haft några smeknamn? JAAAA ett litet urval: Plumpen, Snacken, Da Gnome (????), Fafie, Naffse, Kapten Petrén, Acne, Råttan.
 
60. Vad ska du göra imorgon? Förhoppningsvis inte leva.
#1 / / pelle:

Har. Läst. Hela. PJOO!

Och konfagrejen - dafuq?! Hoppas ni slog tillbaka!

Svar: Blir glad, stolt och lite tårögd över att du tog dig den tiden <3
Tyvärr inte, vi var bara femton-sexton år då och de var i typ tjugoårsåldern. Bamse hade sagt åt dem att Om man är stark måste man vara snäll! men icke.
daphnepetrén