alldeles för hög musik

Sitter på knä i vardagsrummet och lyssnar på förmodligen alldeles för hög musik. Hoppas de hör den ut på gatan, för det är sjukt bra. Som vanligt står en deg på jäsning för jag kunde inte hålla mig ifrån att baka.
 
Igårkväll gick jag hem till Nelly (eller rättare sagt - jag gick till polisstationen och sedan hittade jag inte, så hon fick komma och hämta mig med bil...) och så åt vi tomater, hallon, drack té, pratade om stort och smått och såg en film om trolljägare. Det var för övrigt den konstigaste filmen jag sett, med undantag av Tompta Gudh. Tompta Gudh är S J U K. 
 
Annat (o)intressant är att jag har börjat se på New Girl och identifierar mig med Jess. Jag är lika konstig som hon, men bara nästan lika awkward.
 
 
Någon dag ska jag sluta med egopics, prooomise.