slumpmässiga utläggningar om livet

Igår var den sjukaste kvällen/natten någonsin. Antagligen den bästa tisdagen i mitt liv, åtminstone bästa vardagstisdagen någonsin. Och självklart offrar jag gärna min skönhetssömn för det (lol som att den någonsin hjälpt mig), och därför tänker jag inte ens klaga över det. Men det påverkade helt klart min energi under dagen, och jag har knappt gjort något vettigt alls, förutom att handla mat och göra något patetiskt försök till att öva piano inför "provet" imorgon. 
 
Förresten vänds våra liv dagligen uppochner i och med att helt nya fakta avslöjas. Till exempel lärde jag mig häromveckan att det är okej, även om det är ovanligt, att säga ett apelsin. Är seriös när jag säger att det kändes som att hela mitt liv varit en lögn. Jag tror att Ann kände ungefär samma sak när jag avslöjade det för henne - speciellt som det var samtidigt som hon fick reda på att det heter en räls. Stackarn, det kan bli för mycket på en gång ibland. Ta det lugnt med henne nu ett tag framåt, okej?
#1 / / Ann:

<3 <3 <3 Älskar dig <3 <3 <3