löst av himmelsljuset

Njuter av folkmusik av Punsch och önskar att jag kunde sjunga och spela fiol som Maja Eriksson. 
 
Man mår liksom alltid bättre när man lyssnar på det, plus att det faktiskt finns en hel del saker att vara glad åt. Till exempel är min longboard klar och jag kommer få den på lördag – är så sjukt taggad så det är helt galet! Mitt franskaprov är också avklarat, jag ska sjunga med Elias ikväll, min synundersökning avklarades igår (vilket innebär att jag bara måste skicka in blanketten så får jag börja övningsköra, basically) och dessutom är det sommarlov om mindre än en vecka. 
 
Dock är jag inte lika säker på att jag vill ha sommarlov längre. Eftersom nästan ingen i min klass vill det heller så tycker jag att ES1 borde få egen nyckel till skolan så att vi kan hänga vid fårtavlorna och spela i musiksalen under hela sommarlovet, när vi får lust till det. 
 
Stiligaste kaveljeren och skönaste damen på hela balen. Man kan helt enkelt inte tycka något annat om sin bror. Förhoppningsvis kommer lite fler bilder senare!
 
Måste dra nu, pusshaj!