lilla ego har rymt

Jag och Linny sitter båda och skriver tidsinställda blogginlägg när det här skrivs. Och båda måste gå och lägga sig. Men det enda jag har skrivit om är just att jag borde gå och lägga mig... Så det känns lite ovärt att skriva det igen... 
 
Men vi diskuterar också hur svårt det är att skriva tidsinställda. Och då sa vi att man kan ju skriva tidsinställda inlägg om hur svårt det är att skriva tidsinställda inlägg! Så nu gör jag det. Problemet är att det är fruktansvärt ointressant att läsa. Och det är ju tråkigt.
 
Älskar den oroliga "är det verkligen té jag dricker eller råkade det bli kaffe istället?!"-minen.
 
Men aja. När ni läser det här har jag fått avstå från att mat-googla i flera dagar. Undrar om jag mår bättre eller sämre psykiskt? Är det beroendeframkallade att mat-googla, förresten? Läskigt läge om det är så. Man kanske får cancer av det? Nu för tiden får man cancer av allt, så det vore inte så konstigt faktiskt.
 
Hoppas ni har det bra i alla fall! HOPPAS JAG BADAR I HAVET NÄR NI LÄSER DET HÄR!!!! :D