då är jag nästan perfekt

När ni läser det här är jag förmodligen i Skåne och chillar järnet med några av världens bästa människor. Jag har saknat dem så sjukt mycket, ni har ingen aning.
 
Problemet med att göra tidsinställda är att det är så svårt att veta vad man ska skriva. Ska jag skriva vad jag gör nu liksom, eller vad jag tror att jag gör när det här publiceras, eller bara berätta något helt random? Well, jag har redan berättat om vad jag gör (eller gjorde?! Så förvirrande med tempus i tidsinställda inlägg) när det här skrivs, så jag antar att jag får försöka gissa vad jag gör när det här publiceras...
 
Hm. Det jag antagligen gör just nu är att äta frukost, eller sitta på morgonmöte. Jag älskar lägermorgnar apropå det. Att vakna med några av sina bästa vänner, att vara sjukt galet trött, att rota fram kläder ur resväskan och sedan gå ner till frukosten och sjunga någon sång med förfärlig morgonröst - det är så underbart fast det är så jobbigt. 
 
Men det är ganska mycket som är sådär jobbigt samtidigt som det är underbart. 
 
 
Random bilder som inte har någonting med någonting att göra. Heh.