tankar jag aldrig tänkte

Känner att det går bra med bloggen här nu. Hur länge har jag inte pratat om en ny videoblogg? Hur länge har jag inte pratat om att jag måste ha en ny design?! Åh. Det går bra nu folket.

Men men, man ska inte hänga upp sig på sådant. I himlen tror jag knappast folk kommer prata om att jag bloggade så dåligt. Och himlen är ju det viktiga liksom.

Hur som helst. Idag har jag varit i Borås, köpt fina shorts och en t-shirt som jag nog kommer lägga upp bilder på imorgon. Satt dessutom på café och drack någon sorts chai-te, som egentligen inte heter chai-te men ändå, det var mysigt. (är man obildad utlänning så får man kalla det chai-te tycker jag. kände mig tvungen att säga det utifall att någon indier skulle bli lite sur.)

Nu är det sent och jag är trött. Så med det här säger jag godnatt, helt enkelt. Sov så gott!

P.S. Maria är grym. D.S