R-Ä-D-S-L-A

Igår kväll var jag i Horred hos Imbergs och myste med några andra trevliga personer. Mina föräldrar hade dock uppfattat det som att jag var hos "Engströms, på födelsedagskalas". Öh. Ja. Det går bra med kommunikationen här nu.
 
Hur som helst var det jättemysigt, och efteråt sov jag över hos Ann, åt frukost utomhus (för nästan första gången i år, tror jag!) och filosoferade över meningen med livet för en junibagge. Vi lyckades nog faktiskt lösa ett av de stora livsmysterierna över en skål yoghurt där. 
 
När jag kommit hem igen rullade jag till Maria (ja, jag rullade. Jag har faktiskt en longboard nu vet ni.) och sjöng stämmor och bakade pannkakstårta för första gången i mitt liv, med en helt underbar Hilda. Åh, vad jag gillar den människan. 
 
Apropå rädsla, antar jag. (Hörde jag dig skrika, Filip?)
#1 / / Anonym:

Är du lycklig?
Vad är meningen med livet?