rosorna fäller alla kronblad igen

Hejhopp! Bloggar blixtsnabbt, för ganska ungefär exakt nu ska jag åka till Linny och vara med några av mina klasskamrater och äta tacos. Det kommer bli fett jao, för min klass är grymt mysig.
 
Men jag hinner berätta lite kort om helgen - i lördags var det först en liten informationsträff inför resan till Taizé som jag ska göra i augusti tillsammans med Horreds KU, och sedan på kvällen kom Paula och Ann och så lagade vi mat (jag och Paula äger på att laga mat, true story) och tittade på en konstig men bra film. (Och på Mean Girls. Hehe.) Sedan sov vi i lekstugan, gick upp tidigt på morgonen och såg på Sinister, som är en sjukt läskig skräckfilm - jag skrek. Och jag skriker nästan aldrig till skräckfilmer.
 
När Paula och Ann hade åkt vågade jag knappt vara ensam. Så jag lagade lunch och bjöd hem Linny och Pontus och så kollade vi på film och snackade och bakade en totalt misslyckad kolapaj (skyller på fel sorts socker + de oroade kolan när den kokade så att den blev dålig). Det var också mysigt.
 
Nu måste jag dock dra. Ha det bra!