a free fall into nothing

Har just hittat det absolut snyggaste albumomslaget någonsin! Tror jag i alla fall. Valtari av Sigur Ros, så grymt snyggt att jag måste visa det.
 
Såhär ska mina skivor också se ut. Om det blir några, och det är faktiskt tveksamt. 
 
Jag vill berätta om någonting roligt och intressant som har hänt, men det har inte hänt särskilt mycket roligt och intressant sedan igår. Jag var inte ute och klättrade på tak, tyvärr. Istället skypade jag till sent på natten och drömde sedan om att någon hade ätit av mitt äppelmos. Det var faktiskt en ganska sjuk dröm, för jag blev så ledsen. Det var mitt äppelmos liksom, och jag har längtat efter det så länge. Och så hade någon ätit av det först, före mig. Men när jag vaknade och skulle äta frukost så hade ingen rört äppelmoset, så jag blev glad. 
 
Och det är hittills det bästa med dagen. Att jag åt havregrynsgröt med äppelmos till frukost. Det är ganska sorgligt, egentligen, men jag klagar inte. Pusshaj, nu måste jag gå! (haha, tänk er hur en puss-haj skulle se ut, det hade varit heltokigt!)