she's been living in her white bread world

Jag: Jag försöker blogga, men det går inte så bra.
Linny: Jag med, men det går inte heller bra!
Jag: Har inte ens skrivit ett ord...
Linny: Jag har skrivit... OJ..!
 
Haha, random inledning på ett inlägg. Inte ens roligt om man inte hörde det. Men det var roligt!
 
Under den tiden som jag spelade in videobloggen så blev det en maaassa egobilder också. Alltså, kameran var ju liksom ändå uppe... 
 
Har ingenting att skriva. Men jag dansar like crazy till Uptown girl, för jag hittade en skiva med Billy Joel. Och eftersom jag inte hade något annat att lyssna på så satte jag på den. Hade aldrig hört honom förut, men nu känner jag mig som värsta experten. 
 
Nu skypear jag med fem personer och alla är tysta. Tills någon säger någonting, då börjar alla prata i munnen på varandra och sedan blir det tyst igen. För alla sitter på facebook samtidigt. Men det är mysigt ändå, för det känns alltid bra att folk är där, liksom. <-- Det där lät extremt miserabelt och ensamt. Kramhej!
#1 / / Linny:

HAHAHHA! "jag har inte skrivit....oj..." HAHAHHAHAHAHHAHAH

#2 / / fafie:

HAHAHAH JAAA!! fettkul var det!! HAHAHHAAHAHAH