tills jag blir någon annan

Hejhopp. Har ingenting att blogga om + är otroligt trött. Och inte har jag några fina och trevliga bilder att visa heller. Jag är inte så bra på att blogga helt enkelt.
 
Men läget har varit ganska oförändrat de senaste dagarna. Allt snurrar ju på som vanligt liksom. Men jag saknar mina vänner rätt rejält och jag vill ha någon mysig person här att krama NU! Så om någon är sugen på kramkalas är det bara att komma. Jag kan koka té och så kan vi baka scones ihop. Min dörr står alltid öppen för kramsugna tédrickande människor.
 
Det där ^ var en fin dag med en mycket fin människa som jag saknar mycket.
 
Nej hörni. Nu ska jag återgå till min franska och mitt längtande efter raggsockar och té på morgondagens mattelektion. Pusshej!
 
#1 / / Linnyyyy:

ÅÅHH!! ÄR FETTTAGGAD INFÖR MATTEN!!!!