Darkness is a harsh term, don’t you think?

…Yet it dominates the things I see. Mumford and sons alltså, hur skulle man klara sig utan dem?

 

De senaste 24 timmarna har varit upp och ner. Inte nog med att jag somnade klockan åtta igår (och naturligtvis vaknade av hunger senare), jag var tvungen att vara uppe till halv ett eller så för att hinna med allt jag skulle göra också. Och när jag äntligen gick och la mig kunde jag inte sova. Sedan i morse när klockan ringde stängde jag av den och gick nästan upp, innan jag bestämde att jag nog kunde sova tio minuter till.

 

Alltså la jag mig igen och glömde sätta klockan igen. Vaknade Tio i åtta och eftersom jag har flöjtlektion åtta så hann jag i stort sett sätta på mig kläder och äta ett päron innan jag var tvungen att sticka.

 

Men eftersom reglerna för mig är ÄTA FRUKOST ELLER DÖ (ja, hunger kan ha den effekten i för stora kvantiteter), så var jag fick lov att åka hem och äta frukost. Eftersom jag dessutom är en extrem vanemänniska (hur mycket jag än hatar det) så blev allt fel. Jag har en startsträcka på en knapp timma på morgonen som jag inte fick idag. Så jag fungerar inte riktigt normalt.

 

Känner att ni inte kan överleva utan en bild av Emys Twilight-bok. Helt ärligt - grymt mycket snyggare än det riktiga omslaget med Kirsten Stewart och Robert Pattinson. Om det finns något jag verkligen hatar så är det internet explorer. Eller just det, när man ersätter orginal-framsidan på en bok med skådespelarna i filmen. Får lite lust att massakrera förlagen med en köttyxa när de gör sådant där.

 

Walla walla. Vad det nu betyder. Min hjärna har ersatts av sirap, så ursäkta om jag tänker lite segt just nu.