Way down deep inside I've got a dream.....

 

Lyssnar på musiktracket till Tangled och kan inte hjälpa att jag drömmer mig bort till gladare dagar. Dagar med Emy och naturligtvis långa kvällar med KU-gänget i Horred. Stor kärlek på alla där. Och kanske lite speciellt Ann och Paula.

 

Apropå Paula. Hon har just skrivit en fin dikt till mig. Den handlade om vårtor och coca cola. Ett sant mästerverk.

 

Apropå dikter - jag tror att jag har hittat en dikt att citera på onsdag på Bäckäng. Mitt hemska intagningsprov, ni vet. Ryser bara jag tänker på det. Men det kommer bli kul också, intalar jag mig.

 

 

Usch. Jag pallar inte. Inte någonting, nästan. Jag vill lägga mig och läsa Harry Potter. Stora drömmar. Typ som han lilla killen som vill jobba med stenar. Till exempel att kasta dem i vattnet så att det plaskar jättestort. Cool kille. Jag och Paula ska adoptera honom.

 

Så o-mainstream det går att bli. Jag ska försöka att inte krossa hans drömmar med "Du är för dålig för att kasta sten". Jag ska försöka.

 

Kram!

 

#1 / / paula:

haha, du är skön du! Och ellerhur var dikten jääättefin! ;)) Och sjukt fett lätt att vi ska adoptera sten-killen! ;3 hehe <33

#2 / / Daphne:

DU kan vara skön, Paula min borr!

#3 / / paula:

du är en skön potatisgris.. (whuut?)

hahaha, trodde det stod "paula min bror" först! x)