And it was you heart on the line

 

Vet ni en rolig grej? Jag känner att det hör hemma med roliga saker på min blogg (även om det oftast är jag som failar - med mening naturligtvis, så att ni ska ha något att skratta åt) eftersom världen i övrigt känns så deppig en torsdag. Jag tycker inte om torsdagar.

 

Nu till den roliga grejen. I söndags läste jag ut Harry Potter and the Deathly Hallows. Eftersom jag inte klarade av att vara utan trollkarlsvärlden så började jag läsa The Tales of Beedle the Bard. Men det är ju så kort så jag läste ut den på typ en sekund.

 

Sedan höll jag ut i två timmar. Men till slut dukade jag under av ansträngningen, gick in på mitt rum och drog fram De Vises Sten. Nu är jag på bok fyra :)

 

Bara på Montessori, jag lovar...

 

Nu har det tagit mig en och en halv timma att skriva det här inlägget. Främst för att jag chattar, pratar i telefon och försöker fixa till min timeline samtidigt. Men ändå. Fattar ni hur mycket läxor jag har nu? Två i engelska, två i franska, en bokrecension som jag väldans gärna vill ha klart, dessutom nationellt prov i matte om några veckor och jag kommer så lätt köra i dem om jag inte pluggar sönder nu.

 

Jag vet att jag är värdelös som bara sitter vid datorn och Harry Potter. Men jag kan inte hjälpa det :c