This is your travelling song

 

Ännu en hård arbetsdag till ända. Eller nej förresten. För det första är det inte direkt hårt arbete, förutom när vi har samlingar och sitter stilla länge. Har nog någon koncentrationssvårighet ändå. Men för det andra så är dagen inte till ända än - om en timma väntar KU. Vi har spikat Wii-turnering, med Mario Kart och sådant där, och det kommer bli så sjukt grymt! Förhoppningsvis kommer några konfirmander dit också så att de får se hur underbart KU är.

 

Men jag saknar Horred KU. Om jag hinner efter konfirmationen imorgon kanske jag åker på Capture the Flag hos Johanna. Fast det är väldigt tveksamt om jag hinner. Jaja. Antingen blir det eller så blir det inte. Svårt att få till något mellanting ;)

 

LÄGERBILDER! Eftersom jag längtar tillbaka :/

Le fontän.

 

Henke och Oscar playing le frisbee.

 

Hahaha, elefanten som Landet Ingenstans byggde på sin säng! En klar tia i bäddningspoäng där!

 

Och bussen hem. Kungligt med soffa. Inte kungligt att jag inte fick sitta i den.

 

Woopsie dopsie. Nu blev det stressigt här. Hinner inte avsluta ordentligt. Live with it. Kram :3